Number of the records: 1
Vzory spotrebiteľského správania a ekonomická kríza
Title Vzory spotrebiteľského správania a ekonomická kríza Translation The Consumer behaviour patterns and economic crisis Author info Peter Knapik Author Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 19 (2012), s. 387-402. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * podnik malý * podnik stredný * konkurencia * marketing Annotation Východiská pre skvalitňovanie skúmania správania spotrebiteľov a alternatívne námety na vytváranie marketingových stratégií malých a stredných firiem pri prenikaní na zahraničné trhy. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01449-007, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 17-20
article
Number of the records: 1