Number of the records: 1  

Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR

  1. Title Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR
    Parallel titleSocial media marketing and it's importance in marketing strategies of Slovak business subjects
    Author infoRomana Olexová
    Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 115-120. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2
    NotePríspevok reflektuje poznatky rozpracované v Projekte mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov do 30 rokov 2316076 - e-marketing a jeho využitie v marketingových stratégiách trhových subjektov v podmienkach SR
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * siete sociálne * propagácia priama * médiá * výskum aplikovaný
    AnnotationVyužitie sociálnych médií v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. Priama úmernosť medzi interaktivitou v marketingovej komunikácií a dôveryhodnosťou firmy. Výskum využitia sociálnych médií podnikateľskými subjektmi na Slovensku a jeho parciálne výsledky.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01879-011, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.