Number of the records: 1  

Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie

  1. Title Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
    Parallel titleFood marketing and its impact on children and youth in the single market of European Union
    Author infoŠárka Kličková
    Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 213-225, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * potraviny * deti * mládež * mladiství * zdravie
    AnnotationPríspevok objasňuje pojem marketing potravín a poukazuje na efekty, ktoré môže mať na konkrétne zvolený segment, t.j. segment detí a mládeže v prostredí krajín Európskej únie. Marketing potravín v Európskej únii, najväčšie európske potravinárske spoločnosti. Deti pod vplyvom pôsobenia marketingu potravín. Marketing potravín a zdravie detí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-045, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.