Number of the records: 1
Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave
SYS 0176414 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240530074957.4 100 $a 20130923d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave $f Pavol Kita, Ján Prílepok 301 $a VEGA 1/0039/11 330 $a Otvorenie prvého nákupného centra v roku 1948 v USA. Charakteristika nákupného centra. Nová dimenzia nákupného správania spotrebiteľa. Nákupné centrá v Bratislave prevádzkované v r. 2013. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislave v r. 2011. Cieľ prieskumu - vytvoriť mapy priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete, získať informácie o návštevnosti zákazníkov rôznych typov maloobchodných predajní v súvisloti s tvorbou štruktúry predajní nových nákupných centier umiestňovaných v Bratislave. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0175933 $1 010 $a 978-80-225-3686-8 $1 200 1 $a Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov $e zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 $f zostavil Pavol Kita $g recenzenti Miroslava Zamykalová, Mária Tokárová $v S. 83-92 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 129 s. [6,45 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006047 $a strediská nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0049363 $a Prílepok $b Ján $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130923 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1