Number of the records: 1  

Význam marketingu v systéme manažérstva kvality

  1. Title Význam marketingu v systéme manažérstva kvality
    Parallel titleImportance of Marketing in Quality Management System
    Author infoPaulína Krnáčová
    Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. S. 59-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    NoteKEGA 017EU-4/2013
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * riadenie kvality * stratégia marketingová * marketing manažment * kvalita výrobkov * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationAnalýza postavenia marketingu v manažérstve kvality so zameraním na identifikáciu tých aspektov, ktoré podčiarkujú opodstatnenosť a prepojenosť marketingu s manažérstvom kvality.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01317-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.