Number of the records: 1
Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu
Title Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu Author info Jaroslav Kita, recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zamykalová Miroslava (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 75 s. [4,26 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-225-3706-3 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind monographs Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing územia * geografia * marketing mix * priestor * systémy informačné geografické * analýzy * analýza štatistická * metódy štatistické * riadenie predaja Public work category Scientific monography issued in home editorships Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 4, currently available 2, at library only 2 References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Call number 874625, 874626, 874917, 874918 No. of Archival Copy E13 01329-001, kópia titul. strany
book
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 874625 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 874626 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 874917 SEK Sklad knižničného fondu voľný 874918 SEK Sklad knižničného fondu voľný Spojené štátySystematika658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
Number of the records: 1