Number of the records: 1
Attitude toward advertising in general and attitude toward a specific type of advertising - a first empirical approach
Title Attitude toward advertising in general and attitude toward a specific type of advertising - a first empirical approach Author info Christian Dianoux, Zdeněk Linhart, Lucie Vnoučková Author Dianoux Christian Co-authors Linhart Zdeněk Vnoučková Lucie Source document Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2014), s. 87-103. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. ISSN 1804-1728 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * spotrebitelia * postoje * náboženstvo * Nemecko * Ukrajina * USA Annotation Skúmanie postojov spotrebiteľov voči reklame. Výskum zahŕňa respondentov z troch krajín s rôznym ekonomickým a kultúrnym zázemím (Nemecko, Ukrajina, USA). Vplyv náboženstva na reklamu. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1