Number of the records: 1
Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie
Title Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie Parallel title The repository potential as a marketing tool of institution Author info Jozef Gajdoš Author Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe : elektronický zborník príspevkov z odborného workshopu, 28.3.2014 Prešov. S. [1-5], [CD-ROM]. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2014 ; Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe odborný workshop / Sojka Ladislav ; Mesároš Peter. ISBN 978-80-8165-046-8 Note KEGA 017PU-4/2013 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * školy vysoké * imidž * teória a prax Annotation Ciele marketingovej komunikácie vysokej školy, imidž a využívanie nástrojov PR zo strany vysokej školy. Rezervy v marketingovej komunikácii vysokej školy a identifikácia problematických oblastí. Formulovanie a podnety k zmenám. Public work category Scientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E14 00881-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1