Number of the records: 1
Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch
Title Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch Author info Lucia Stachová Author Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 172-184. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-3999-9 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Note VEGA 1/0134/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.6 - Technika obchodu. Tovar Keywords tovar * sortiment tovaru * značky * hodnota * riadenie * zákazníci * predaj * nákup Annotation Paradox výberu z veľkého sortimentu tovarov. Jednoduchosť verzus komplexnoť, menej je viac. Sklon k zmene značky a hodnota značky. Modely hodnoty značky. Lovermarks model. Navrhovaný model riadenia sortimentu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01301-015, originál dokumentu
article
Number of the records: 1