Number of the records: 1
Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center
Title Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center Parallel title Marketing strategy of shopping center Polus City Center Author info Ferdinand Daňo, Gabriela Križanová Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Križanová Gabriela Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 25-34 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords centrá nákupné * centrá obchodné * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * programy vernostné * stratégia marketingová * Slovensko Annotation Nákupné centrum bolo otvorené ako prvé nákupné centrum na Slovensku v roku 2000. Segmentácia zákazníkov nákupného centra Polus. Marketingová komunikácia nákupného centra Polus. Vernostný program Polus Klub ako súčasť marketingovej stratégie nákupného centra Polus. Marketingový prieskum a jeho výsledky. Návrhy a odporúčania pre zvýšenie návštevnosti centra. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00743-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1