Number of the records: 1
Využitie senzorického marketingu v podpore predaja
Title Využitie senzorického marketingu v podpore predaja Parallel title Sensory marketing application in sales promotion Author info Katarína Plevová Author Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 60-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords predajne * zákazníci * správanie spotrebiteľa * marketing vnemový Annotation Vnemový marketing poukazuje na dôležitosť vytvorenia vhodnej atmosféry v obchodoch s dôrazom na jednotlivé elementy akými sú farby, hudba, vône či osvetlenie. Vnemový marketing je založený na princípe pôsobenia všetkých piatich zmyslov zákazníka tak, aby sa do jeho pamäti vryla určitá značka. Predajňa a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01549-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 238.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1