Number of the records: 1
Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study
Title Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study Translation Marketing sociálnych médií v hotelierskych organizáciách a proces vytvárania hodnoty v interkultúrnom prostredí - medzinárodná prípadová štúdia Author info Karin Högberg Author Högberg Karin Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 4 (2015), s. 6-17. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords hotelierstvo * hotely * médiá sociálne * zvyklosti kultúrne * ruch cestovný * stratégia marketingová Annotation Hotelové organizácie a ich využívanie vzťahového e-marketingu sociálnych médií na interkultúrnom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2015: 1-4
article
Number of the records: 1