Number of the records: 1
Nákupné správanie spotrebiteľov
Title Nákupné správanie spotrebiteľov Translation Shoppinng behaviour of consumers Author info Anna Krištanová, Jaroslav Dugas Author Krištanová Anna Co-authors Dugas Jaroslav EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 37-44 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords zvyklosti obchodné * správanie sociálne * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia Annotation Nákupné rozhodnutia vykonáva človek ako spotrebiteľ každý deň. Reaguje pritom na rôzne marketingové podnety, medzi ktoré patria najmä produkty, ich cena, promotion, spôsoby dodania, ako aj rôzne ďalšie iné ekonomické, technologické, kultúrne, ale aj politické stimuly. Na základe týchto stimulov spotrebiteľ reaguje a rozhoduje sa pre konkrétne produkty, značky, predávajúcich, ale aj pre množstvo, alebo čas nákupu. Všetci koneční spotrebitelia takto spolu vytvárajú spotrebiteľský trh. Spotrebiteľské správanie zahŕňa predovšetkým zjavné a pozorovateľné akty, akými sú nákup a spotreba. Sú to dôležité aspekty rozhodovacieho procesu spotrebiteľa. Spotrebiteľské správania sú mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01702-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 4
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 638.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1