Number of the records: 1
Communication Campaign Management in Search-centric Marketing
Title Communication Campaign Management in Search-centric Marketing Translation Manažment komunikácie v kampani v marketingu zameranom na vyhľadávanie Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Actual Problems of Economics. No. 12 (2015), pp. 181-188. - Kiev : National Academy of Management, 2015. ISSN 1993-6788 Note Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine systematics 339.138 - Marketing Keywords kampane reklamné * komunikácia marketingová Annotation Vyhľadávací marketing, prepájajúci offline marketing a online svetom. Stratégia, že klient okamžite po zhliadnutí reklamy vyhľadáva produkt na webe. 3 piliere komunikačnej kampane (ATL, BTL, SEV). Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01865-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 12
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 8.6 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1