Number of the records: 1  

Communication Campaign Management in Search-centric Marketing

  1. Title Communication Campaign Management in Search-centric Marketing
    TranslationManažment komunikácie v kampani v marketingu zameranom na vyhľadávanie
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Actual Problems of Economics. No. 12 (2015), pp. 181-188. - Kiev : National Academy of Management, 2015. ISSN 1993-6788
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kampane reklamné * komunikácia marketingová
    AnnotationVyhľadávací marketing, prepájajúci offline marketing a online svetom. Stratégia, že klient okamžite po zhliadnutí reklamy vyhľadáva produkt na webe. 3 piliere komunikačnej kampane (ATL, BTL, SEV).
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01865-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 12

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF8.6 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.