Number of the records: 1
10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka
Title 10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka . (1. časť) Author info Martin Mišík Author Mišík Martin Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 11 (2016), s. 51. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords zákazníci * obchodníci * komunikácia marketingová * zručnosti * technika predaja * psychológia predaja * stratégia obchodná Annotation Schopnosť získať a udržať si pozornosť zákazníka patrí medzi najdôležitejšie komunikačné zručnosti obchodníka. Overené metódy a prvých päť tipov ako na to. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-12
article
Number of the records: 1