Number of the records: 1  

Effective brand communication through social networks

  1. Title Effective brand communication through social networks
    Author infoJaroslav Bednárik, Bronislava Čapkovičová
    Author Bednárik Jaroslav
    Co-authors Čapkovičová Bronislava
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 69-78 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * značky výrobkov * produkty * komunikácia * spoločnosti * spotrebitelia * médiá sociálne * siete sociálne
    AnnotationEfektívna komunikácia značiek prostredníctvom sociálnych sietí. Sociálne médiá umožňujú spoločnostiam získať si trhové skupiny za nižšie ceny. Príspevok osvetľuje jednotlivé kroky, ktoré značky musia sledovať, aby boli schopné vybudovať si silné meno na sociálnych médiách. Prípadová štúdia vybraných značiek a ich komunikácie v online priestore.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.