Number of the records: 1  

Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka

  1. Title Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka
    Parallel titleBusiness models focused on the creation of multiple customer value
    Author infoLujza Jurkovičová
    Author Jurkovičová Lujza EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF
    Source document Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 97-110. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing vzťahový * modely obchodné * stratégia marketingová * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hodnota pridaná
    AnnotationInformácie pre podnik, ktorý ich využije pri spracovaní svojich obchodných modelov, a ktoré budú vytvárať pre zákazníka hodnotu. Zostavenie a základné stavebné kamene obchodného modelu. Tvorba hodnoty a marketingové chápanie procesu tvorby hodnôt. Moderný vzťahový marketing.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00264-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.