Number of the records: 1
Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka
Title Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka Parallel title Business models focused on the creation of multiple customer value Author info Lujza Jurkovičová Author Jurkovičová Lujza EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF Source document Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 97-110. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing vzťahový * modely obchodné * stratégia marketingová * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hodnota pridaná Annotation Informácie pre podnik, ktorý ich využije pri spracovaní svojich obchodných modelov, a ktoré budú vytvárať pre zákazníka hodnotu. Zostavenie a základné stavebné kamene obchodného modelu. Tvorba hodnoty a marketingové chápanie procesu tvorby hodnôt. Moderný vzťahový marketing. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00264-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1