Number of the records: 1
Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics
SYS 0233917 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240522140206.3 100 $a 20170626d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics $f Vladimír Hojdik 301 $a VEGA 1/0546/15 330 $a Vysvetlenie konceptu marketingových metrík a charakteristika niektorých fundamentálnych metrík. Kvantifikácia efektívnosti internetovej reklamy a komunikácie podniku prostredníctvom týchto metrík. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0233444 $1 010 $a 978-80-7454-654-9 $1 200 1 $a DOKBAT 2017 $b elektronický zdroj $e conference proceedings : 13th annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers : 26.4.2017, [Zlín, Czech Republic] $f edited by: Monika Hýblová $v Pp. 144-151 online $1 210 $a Zlín $c Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics $d 2017 $1 215 $a online [342 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0067825 $a Hýblová $b Monika $4 340 $1 710 12 $a DOKBAT 2017 $b Annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers $d 13. $e [Zlín, Czech Republic] $f 26.4.2017 541 1-
$a Úvod do marketingových metrík a charakteristika vybraných metrík online marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0055907 $a Hojdik $b Vladimír $f 1992- $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $q I $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170626 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1