Number of the records: 1
Vplyv marketingu v politike na voličské správanie
Title Vplyv marketingu v politike na voličské správanie Translation Marketing of politics and its influence on electoral behavior Author info Samuel Smolka, Eva Smolková Author Smolka Samuel Co-authors Smolková Eva Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 12-22. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing politický * voľby * strany politické * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Marketing v politike a jeho vplyv na správanie voličov. Príklady marketingového ovplyvňovania voličov v súčasnej politike a systematizácia informácií o tom, prečo a ako ovplyvňuje politický marketing voličské správanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 474.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1