Number of the records: 1
Cutting-edge marketing analytics
Title Cutting-edge marketing analytics : real world cases and data sets for hands on learning Author info Rajkumar Venkatesan, Paul Farris, Ronald T. Wilcox Author Venkatesan Rajkumar Co-authors Farris Paul W. Wilcox Ronald T. Issue data Upper Saddle River : Pearson , 2015. - 300 s. ISBN 978-0-13-355252-2 , 0-13-355252-7 Document kind monographs Language English Country of Edition United States of America systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * metódy * analýzy * metodológia * modelovanie ekonometrické * štúdie prípadové * segmentácia * marketing mix * ceny * reklama * zákazníci * produkty * analýza štatistická * digitalizácia * informácie * stratégia marketingová * organizácie * rozhodovanie strategické Database BOOKS Copy count 2, currently available 0, at library only 2 Call number 898754, 900132
book
Call number Location Sublocation Info 900132 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 898754 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu In-Library Use Only
Number of the records: 1