Number of the records: 1  

Marketingový informačný systém

  1. Title Marketingový informačný systém
    Author infoCyril Závadský, Jakub Chlopecký, Karel Bařinka
    Author Závadský Cyril EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Co-authors Chlopecký Jakub
    Bařinka Karel
    Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : 26.-30.6.2017, Košice, Slovenská republika. S. 82-85 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Mitrová Miriam ; Dugas Jaroslav ; Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4447-4
    NoteSP2017/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * systémy informačné * informácie * výskum marketingový * rozhodovanie manažérske
    AnnotationBudovanie marketingového informačného systému. Zdroje informácií pre MarIS. Externé zdroje marketingových informácií. Marketingový výskum. Informačné toky a užitočnosť marketingových informácií. Systém na podporu rozhodovania. Očakávaná hodnota marketingových informácií.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00785-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF634.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.