Number of the records: 1
Global consumer culture
Title Global consumer culture Author info Jaroslav Světlík Author Světlík Jaroslav Source document Global media journal. Roč. 5, č. 2 (2017), s. 52-56. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2017. ISSN 1339-5246 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * trh medzinárodný * kultúra * zvyklosti kultúrne * značky Annotation Teoretické základy voľby komunikačnej stratégie pre medzinárodné trhy. V dôsledku prehlbujúcich sa globalizačných tendencií a súčasným odporom politickým, náboženským ale aj spotrebiteľov voči tomuto javu, sa stále naliehavejšie kladie otázka pre odborníkov v marketingu a reklame, či pri oslovení svetových trhov voliť stratégiu globalizácie, adaptácie či lokalizácie. Aj keď v súčasnosti aj veľké nadnárodné korporácie sa začínajú prikláňať k druhým dvom stratégiám (a to napriek tomu, že sú drahé), nie je možné opomenúť aj komunikačné štandardizačnej kampane. Základ týchto stratégií z teórie globálnej kultúry resp. globálnej spotrebnej kultúry, positioningu globálnej spotrebnej kultúry a analýza komunikácie globálnych značiek. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 190.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1