Number of the records: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti
Title Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti Translation Draft Concept of a Sustainable Business Sustainable Marketing Strategy Author info Monika Šujaková, Simona Golejová, Peter Sakál Author Šujaková Monika Co-authors Golejová Simona Sakál Peter Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2017), s. 62-72. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords podnik priemyselný * rozvoj trvalo udržateľný * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť Annotation Návrh a využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku a praktická aplikácia v podniku. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku je zameraná na zvýšenie udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu podniku založeného aj na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 453.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1