Number of the records: 1
Vysoké školy a ich postoj k spolupráci s hospodárskou praxou
SYS 0243072 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073938.6 035 $a 56930 $2 CREPC2 100 $a 20180522d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vysoké školy a ich postoj k spolupráci s hospodárskou praxou $d <The> Attitude of the Universities towards Cooperation with the Business Sphere. 330 $a Výsledky z rozsiahleho marketingového výskumu, ktorý prináša názory niektorých univerzít na vybrané aspekty spolupráce s podnikateľskou sférou - ich skúsenosti, bariéry, trhové príležitosti alebo marketing. Priblíženie, ako a kde majú univerzity príležitosť, aby boli efektívnejšie v spolupráci s podnikateľskou sférou. Dôraz kladený na dôležitosť koordinácie, stanovenia cieľov, plánovanie a osobné riadenie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0243058 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 10, č. 1 (2018), s. 14-25 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*0069548 $a prieskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005654 $a sektor súkromný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity 700 -1
$3 eu_un_auth*0060794 $a Drábik $b Henrich $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180522 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1