Number of the records: 1
Akadémia hoteliera
SYS 0245507 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180614143706.3 100 $a 20180614a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Akadémia hoteliera $e Keď je majiteľ prekážkou $f Iveta Pupišová 330 $a Tak, ako komunikuje majiteľ s manažérom či riaditeľom, tak sa rozpráva jeho zamestnanec s hosťom. Kopíruje jeho správanie. Napäté vzťahy medzi majiteľom a jeho personálom, či nepríjemný majiteľ, nie sú nikdy tajomstvom ani vnútornou záležitosťou hotela, ale sa premietajú do vzťahov s kientelou a ničia atmosféru celého podniku. Príklady z praxe. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0245488 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 12, č. leto (2018), s. 34-35 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005436 $a riaditelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*0057280 $a vlastníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006936 $a vedenie podniku 700 -1
$3 eu_un_auth*0062050 $a Pupišová $b Iveta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180614 $g AACR2
Number of the records: 1