Number of the records: 1
Adaptation of Key Factors of Retail Management in Central and Eastern European Fast-moving Consumer Goods Retail Companies
Title Adaptation of Key Factors of Retail Management in Central and Eastern European Fast-moving Consumer Goods Retail Companies Translation Prispôsobenie kľúčových faktorov maloobchodného manažmentu v stredo- a východoeurópskych spoločnostiach s rýchlo sa rozvíjajúcim spotrebným tovarom Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 320-330 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords maloobchod * tovar spotrebný * manažment * východná Európa * stredná Európa Annotation Identifikácia kľúčových faktorov maloobchodného manažmentu v segmente najúspešnejších rýchlo sa rozvíjajúcich spotrebných tovarov (FMCG) a analýza prispôsobenia ich sadzieb v strednej a východnej Európe. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00241-009, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 242.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1