Number of the records: 1
Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment
Title Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment Translation Analýza dôležitosti a výkonnosti pri hodnotení spokojnosti zákazníkov Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 202-212 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113 Note VEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords výkonnosť * výkonnosť ekonomiky * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * manažment Annotation Identifikácia vplyvu maloobchodných atribútov na nákup potravín. Skúsenosti so segmentom dospelých zákazníkov počas ich procesu obstarávania potravín a následné odhalenie atribútov s najväčším vplyvom na celkovú spokojnosť a na uplatnenie analýzy významnej výkonnosti (IPA) pri posudzovaní komplexnej spokojnosti zákazníkov. Public work category Invited reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00241-007, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 451.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1