Number of the records: 1
Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values
Title Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values Translation Prijatie inteligentných telefónov: návrh faktorov v rámci teórie spotrebiteľských hodnôt Author info Katarína Petrovčíková, František Sudzina Author Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Sudzina František Source document Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics : Proceedings of the 21st Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES Conference), January 12-14, 2017, Budapest University of Technology. Pp. 53-62 online. - Cham : Springer, 2018 / Bilgin Mehmet Huseyin ; Danis Hakan ; Demir Ender ; Can Ugur ; Akron Sagi ; Aysan Ahmet Faruk ; Bilgin Mehmet Huseyin ; Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics Eurasia Business and Economics Society Conference EBES. ISBN 978-3-319-76287-6. ISSN 2364-5067 DOI 10.1007/978-3-319-76288-3_4 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Switzerland Keywords telefón * telefón mobilný * technológie inteligentné * teórie ekonomické * spotreba * hodnota trhová * hodnota tovaru * analýza kvalitatívna * analýza kvantitatívna Annotation Teória spotreby hodnôt (TCV) sa používa v literatúre o prijímaní mobilných zariadení neúmerne častejšie ako v iných oblastiach. Avšak prakticky všetky štúdie TCV zamerané na smartfóny sú kvalitatívne. Cieľom predloženého výskumu je navrhnúť faktory, ktoré by sa neskôr mohli použiť pre kvantitatívne štúdie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00472-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 185.4 KB publicly available article
Number of the records: 1