Number of the records: 1  

Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values

  1. Title Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values
    TranslationPrijatie inteligentných telefónov: návrh faktorov v rámci teórie spotrebiteľských hodnôt
    Author infoKatarína Petrovčíková, František Sudzina
    Author Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Sudzina František
    Source document Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics : Proceedings of the 21st Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES Conference), January 12-14, 2017, Budapest University of Technology. Pp. 53-62 online. - Cham : Springer, 2018 / Bilgin Mehmet Huseyin ; Danis Hakan ; Demir Ender ; Can Ugur ; Akron Sagi ; Aysan Ahmet Faruk ; Bilgin Mehmet Huseyin ; Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics Eurasia Business and Economics Society Conference EBES. ISBN 978-3-319-76287-6. ISSN 2364-5067
    DOI 10.1007/978-3-319-76288-3_4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords telefón * telefón mobilný * technológie inteligentné * teórie ekonomické * spotreba * hodnota trhová * hodnota tovaru * analýza kvalitatívna * analýza kvantitatívna
    AnnotationTeória spotreby hodnôt (TCV) sa používa v literatúre o prijímaní mobilných zariadení neúmerne častejšie ako v iných oblastiach. Avšak prakticky všetky štúdie TCV zamerané na smartfóny sú kvalitatívne. Cieľom predloženého výskumu je navrhnúť faktory, ktoré by sa neskôr mohli použiť pre kvantitatívne štúdie.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00472-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF185.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.