Number of the records: 1
Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov
Title Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov Parallel title The Macrotendences in Consumption and in Purchasing Behavior of Customers Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 61-72. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Note VEGA 1/0066/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * globalizácia * bohatí * chudobní * zmeny klimatické * starnutie populácie * migrácia * kríza finančná * technológie nové * obchod elektronický Annotation Vplyv procesov globalizácie a internacionalizácie globálnej ekonomiky na nákupné správanie spotrebiteľov. Pochopenie nákupného správania spotrebiteľov ako hlavný cieľ každého podniku orientovaného na zákazníka. Rozlišovanie medzi módou, tendenciami a makrotendenciami. Desať globálnych tendencií v spotrebiteľskom prostredí podľa štúdie Euromonitor International. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00578-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1