Number of the records: 1
Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa
Title Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa Parallel title Company Communication through Social Networks to Build an Employer`s Brand Author info Natália Matkovčíková Author Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. : konfereční sborník vědeckých prací, Uhreské Hradište 2018. S. 118-125 online. - Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2018 / Bursová Janka ; Hanák Michal ; Mečár Miroslav ; Michálek Přemysl ; Králik Jozef ; Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. Konference. ISBN 978-80-906993-0-4 Note VEGA 1/0309/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords zamestnávatelia * zamestnanci * komunikácia interná * komunikácia externá * komunikácia firemná * značky * budovanie značky * imidž * siete sociálne * inzercia * časopisy * ponuka práce * veľtrhy * sponzorovanie Annotation Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívny nástroj personálneho marketingu. Interná a externá komunikácia firmy. Komunikácia cez sociálne siete za účelom budovania značky zamestnávateľa. Posilnenie značky a propagácia produktov. Komunikačné nástroje využívané na budovanie značky zamestnávateľa. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00971-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 319.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1