Number of the records: 1
Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike
Title Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike Translation Customer Perception of Automotive Industry Brands in Slovak Republic Author info Vladimír Hojdik Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 3 (2018), s. 85-91 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028 Note VEGA č. 1/0876/17 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * značky výrobné * priemysel automobilový * trh * Slovensko Annotation Vymedzenie pojmu zákaznícke vnímanie. Automobilový priemysel a trh automobilov na Slovensku. Zhodnotenie zákazníckeho vnímania automobilových značiek slovenského trhu na základe stanovených atribútov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01036-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 637 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1