Number of the records: 1
Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World
Title Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World Translation Výskum nákupných preferencií, faktorov a zvykov pri impulzívnom nákupe vo fyzickom a virtuálnom svete Author info Lucia Čakanová, Ingrid Dorčáková, Martin Novysedlák, Miroslav Pekár, Mojmír Vedej Author Čakanová Lucia EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Pekár Miroslav EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Vedej Mojmír EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Wissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. S. 375-390. - Berlin : uni-edition, 2019 / Kráľ Miloš. ISBN 978-3-947208-11-1 Note APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Germany Keywords nákup * nákup elektronický * zákazníci * obchod * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * internet * telefón mobilný * štúdie Annotation Impulzívne nakupovanie a jeho charakteristiky. Faktory ovplyvňujúce impulzívne nakupovanie v kamenných obchodoch (zaneprázdnenosť populácie, zľavy, zavádzajúce reklamy...). Faktory ovplyvňujúce impulzívne nakupovanie online. Prehľad štúdií o impulzívnom nakupovaní. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00101-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 17 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1