Number of the records: 1
Internet-marketing i marketingovaja strategija na praktike - tematičeskoje issledovanije
Title Internet-marketing i marketingovaja strategija na praktike - tematičeskoje issledovanije Parallel title Internet Marketing and Marketing Strategy in Practise - Case Study Translation Internet marketing a marketingová stratégia v praxi Author info Mária Szivósová Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document Elektronnaja kazaň 2019: Informacijonnyje technologiji v sovremennom mire : sbornik iz 11. meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferenciji, 21–22 maja 2019 g.v.g. Kazani (Respublika Tatarstan). S. 529-535 online. - Kazaň : Izdateľstvo Juniversum, 2019 / Abrosimov A. G. ; Elizarov A.M. ; Elektronnaja kazaň 2019: Informacijonnyje technologiji v sovremennom mire Meždunarodnaja naučno-praktičeskaja konferencija. ISSN 2078-6980 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Russian Federation Keywords internet * marketing * štúdie prípadové * analýza dát * prostredie virtuálne Annotation Analýza marketingovej stratégie na internete pomocou SWOT analýzy. Objasnenie použitia internetových marketingových nástrojov v praxi. Vypracovanie prípadovej štúdie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00239-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 241.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1