Number of the records: 1  

Comparing Classes with Different Levels of Student Control while Cultivating Students' Intercultural Competences

  1. SYS0259486
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083739.2
    035
      
    $a 147087 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191107d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a Comparing Classes with Different Levels of Student Control while Cultivating Students' Intercultural Competences $f Alexander Pechersky $h 13 $i Chapter
    330
      
    $a Skúmanie efektívnosti vzdelávacieho procesu pri rôznej forme prístupu učiteľov. Aplikácia v reálnom procese na dvoch triedach študentov a následné porovnanie výsledkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251697 $1 010 $a 978-1-902435-63-3 $1 200 1 $a Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe $b elektronický zdroj $e <An> Open Access Book $f Gabriela Pleschová, Agnes Simon (Eds.) $v Pp. 132-141 online $1 210 $a London $c SEDA $d 2018 $1 215 $a 187 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019406 $a Pleschová $b Gabriela $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073670 $a Simon $b Agnes $4 340
    541
    1-
    $a Porovnávanie tried s rôznymi úrovňami kontroly študentov pri kultivácii medzikultúrnych kompetencií študentov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004712 $a práca tímová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052597 $a Pechersky $b Alexander $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1988- $q E $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191107 $g AACR2
    830
      
    $a Pre personálnu bibliografiu, nevykazuje sa. Vykazovanie zrušené po kontrole CVTI dňa 29.6.2021. Publikácia vyšla v roku 2018, externí doktorandi si môžu vykazovať publikačnú činnosť s rokom vydania publikácie od roku 2019.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.