Number of the records: 1
Current Level of Ethical Self-regulation of Advertising in Slovakia
Title Current Level of Ethical Self-regulation of Advertising in Slovakia Parallel title Súčasná úroveň etickej samoregulácie reklamy na Slovensku Author info Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Research Papers, no. I. Pp. 26-39. - Brno : Masaryk University Press, 2019 / Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-9500-7 Výstup z projektu KEGA 002EU-4/2019 Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania
Note KEGA 002EU-4/2019 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords legislatíva * ochrana zdravia * reklama * regulácia * etika * médiá Annotation Systém regulácie reklamy v podmienkach SR a jej právny systém. Systém etickej samoregulácie reklamy na Slovensku, jej vývoj. Trendy v oblasti samoregulácie reklám. Problémové sektory v tejto oblasti. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00956-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 591.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1