Number of the records: 1
CRM v telekomunikačnej firme
Title CRM v telekomunikačnej firme . Časť I. Translation CRM in a Telecommunication Company. Part I Author info Miloš Hitka, Andrej Piňák, Silvia Lorincová Author Hitka Miloš Co-authors Piňák Andrej Lorincová Silvia Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 37-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords vzťahy so zákazníkmi * riadenie * telekomunikácie * technológie nové Annotation Zmena prístupu k samotným zákazníkom telekomunikačných firiem prostredníctvom riadenia vzťahov so zákazníkmi. Identifikácia zmien v postojoch zákazníkov v dôsledku implementácie CRM (customer relationship management) systému do firmy v roku 2014 a následne po implementácii v roku 2018 v závislosti od pohlavia respondentov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 514.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1