Number of the records: 1
Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market
SYS 0265000 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104111253.6 017 70
$a 10.26552/ems.2019.2.1-9 $2 DOI 100 $a 20200629a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market $f Zoltán Zéman, Alexandru Bogdan 330 $a Návrh optimálnej marketingovej stratégie pre budovanie a riadenie hodnoty značky pre maďarský trh. Prieskum a návrh stratégie pre konkrétnu firmu, ktorá ponúka svoje produkty výhradne na západoeurópskych trhoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0264995 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $d Economic and Managerial Spectrum $v Vol. 13, no. 2 (2019), pp. 1-9 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2019 541 1-
$a Marketingová stratégia a budovanie hodnoty značky na maďarskom trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003144 $a Maďarsko 700 -1
$3 eu_un_auth*0056823 $a Zéman $b Zoltán $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0078032 $a Bogdan $b Alexandru $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200629 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1