Number of the records: 1  

The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications

  1. Title The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications
    TranslationVplyv veku a pohlavia na spotrebiteľské očakávania v rámci marketingovej komunikácie
    Author infoSandra Heiden
    Author Heiden Sandra
    Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 4, no. 1 (2014), pp. 25-27. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * komunikácia marketingová * vek * vzťahy genderové * hotelierstvo
    AnnotationVek a pohlavie ako faktory majúce vplyv na očakávania zákazníkov hotela v rámci marketingovej komunikácie. Objasnenie pojmu životnosť zákazníkov ako hlavný aspekt vplyvu. Zber dát uskutočnený prostredníctvom dotazníkov od európskej hotelovej skupiny.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF294.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.