Number of the records: 1
The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers
Title The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers Translation Budúcnosť tv reklamy, zacielená na mladých slovenských spotrebiteľov Author info Andrej Miklošík, Peter Štarchoň, Dana Vokounová, Marína Korčoková Author Miklošík Andrej Co-authors Štarchoň Peter Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing and Management of Innovations. No. 2 (2020), pp. 122-138 online. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2020.2-09 Note KEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords spotrebitelia * spoty reklamné * reklama * marketing * televízia * rozhodovanie * mládež * správanie spotrebiteľa Annotation Mladí spotrebitelia, často označovaní ako generácie Y a Z, sa veľmi líšia od predchádzajúcich generácií, pokiaľ ide technologické zručnosti, digitálne prostredie, multimediálny obsah a ich vnímanie televíznej reklamy. Skúmanie, či a ako mladý slovenský spotrebiteľ reaguje na televíznu reklamu a či je možné predpokladať, že tradičná reklama bude mať naďalej vplyv na spotrebiteľské rozhodovanie aj týchto generácií. Taktiež sa skúma ako sa správajú pri online vyhľadávaní aby sa o produkte dozvedeli viac. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00397-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 670.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1