Number of the records: 1
Service Failure and Customer Response
Title Service Failure and Customer Response Translation Zlyhanie v rámci služieb a reakcia zákazníka Author info Thomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Co-authors Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020. S. 390-398 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Baleha Andrianna ; Beňová Zuzana ; Jančovič Peter ; Kajánek Tomáš ; Szabó Jakub ; Vlková Eva ; Baculáková Kristína ; Csányi Peter ; Čech Ľubomír ; Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020 medzinárodná vedecká konferencia konaná online. ISBN 978-80-225-4728-4. ISSN 2585-9404 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords zákazníci * marketing služieb * služby * spokojnosť zákazníkov Annotation Poskytnutie prehľadu o typoch porúch služieb a reakciách zákazníkov. Do tohto výskumu boli zaradené články z popredných časopisov, ako aj vedecké knihy. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00372-034, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 267.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1