Number of the records: 1
Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior
Title Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior Translation Využitie nástrojov marketingu nakupujúcich v obchode s priamym dopadom na nákupné správanie spotrebiteľa Author info Monika Stanková Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 12, č. 2 (2020), s. 51-63 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * obchod * nákup * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné Annotation Shopper marketing ako nová vedná disciplína, v ktorej značky uplatňujú sériu nástrojov marketingovej komunikácie v obchode s cieľom priamo ovplyvniť rozhodovací proces nákupu spotrebiteľa. Vnímanie a rozsah použitia marketingových nástrojov v obchode. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00756-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 408 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1