Number of the records: 1  

The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands

  1. Title The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands
    TranslationSebakoncepcia v správaní spotrebiteľa založená na príklade luxusných značiek
    Author infoChristopher B. Jakob
    Author Jakob Christopher B.
    Source document Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. Vol. 10, no. 2 (2020), pp. 57-70. - Praha : Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, 2020. ISSN 2570-7434
    DOI 10.14311/bit.2020.03.05
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * tovar luxusný * značky výrobné * značky výrobkov * psychológia predaja * psychológia reklamy * štúdie psychologické
    AnnotationPsychologická sebakoncepcia v spotrebiteľskom správaní odrážajúca rôzne typy obrazov o sebe samom (skutočný a ideálny sebaobraz, sociálny sebaobraz a ideálny sociálny sebaobraz). Teória vzájomnej zhody a potreba jednotlivca vyjadriť svoju vlastnú identitu. Motivácia v správaní spotrebiteľa (pozitívna sebaúcta, konzistencia a sebahodnotenie) a jej uspokojovanie vďaka nákupu a vlastneniu luxusných značiek. Psychologické zvýšenie svojej sebaúcty a dosiahnutie svojho želaného ideálneho ja vďaka nákupu luxusných značiek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF694.8 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.