Number of the records: 1  

Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja

  1. Title Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja
    TranslationThe Use of the Teacher's Interaction Style Questionnaire as a Part of His Professional Development
    Author infoAndrea Čonková
    Author Čonková Andrea EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    Source document ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 32, č. 1 (2021), s. 14-21. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords učitelia * študenti * komunikácia * dotazníky * kvalita vzdelávania
    AnnotationCieľom príspevku je analýza jednej z možností získavania spätnej väzby od študentov vysokej školy učiteľom. Ide o použitie Dotazníka interakčného štýlu učiteľa, ktorý sa má snažiť poznať vzájomné vzťahy medzi ním a študentami za účelom skvalitňovania svojej práce.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00938-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2021: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF536.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.