Number of the records: 1
Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie
Title Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie Author info Martin Novysedlák, Peter Markovič Author Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 22-33 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8 Note VEGA 1/0328/21 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords nákup * psychológia * správanie spotrebiteľa * koronavírus * pandémia * spotrebitelia Annotation Dopady pandémie na impulzívne nákupné správanie spotrebiteľov. Impulzívne nákupné správanie v minulosti a pred pandémiou COVID-19. Panické nakupovanie, investovanie a opatrnosť v míňaní. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00414-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 663.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1