Number of the records: 1
Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods
Title Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods Translation Hodnotenie marketingového výskumu na základe štatistických metód Author info Lenka Prachářová, Ondrej Kováč, Joanna Barszczyńska Author Prachářová Lenka Co-authors Kováč Ondrej EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Barszczyńska Joanna Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVII. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 17. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.11.2021, (Košice, Slovensko). S. 20-27 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4918-9 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords výskum marketingový * metódy štatistické * štatistika * dáta Annotation Využitie štatistických metód v marketingovej praxe a základná charakteristika využitia štatistických metód v marketingovom výskume. Základný prehľad štatistických metód, ktoré sa odporúčajú použiť pri základnej analýze marketingového výskumu. Model pre minimálnu analýzu údajov zozbieraných v marketingovom výskume. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00842-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 770.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1