Number of the records: 1
Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area
Title Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area Parallel title Informatizácia a technologické trendy v oblasti shopper marketingu Author info Monika Stanková, Martin Kuchta Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. S. 32-38 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Červenka Peter ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4910-3 Note VEGA 1/0657/19 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords informatizácia * inovácie technologické * marketing nákupný * nákup Annotation Vplyv informatizácie a technologických trendov na disciplínu shopper marketing. Všetky súčasné a budúce trendy v oblasti shopper marketingu. Desať najvýznamnejších a najvplyvnejších trendov, ktoré majú potenciál zlepšiť zážitok z nakupovania v obchode a zabezpečiť zvýšenie výnosov pre maloobchodníka a výrobcu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00868-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 154.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1