Number of the records: 1
X-faktor digitálního produktu? Špičkový UX design!
Title X-faktor digitálního produktu? Špičkový UX design! Author info Lukáš Zazvonil Author Zazvonil Lukáš Source document Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 28, č. 12 (2021), s. 24-25. - Praha : 4H production, 2021. ISSN 1212-4273 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords bankovníctvo * zákazníci * služby digitálne * komunikácia * výskum Annotation Princípy fungovania užívateľskej skúsenosti UX (user experience). Cieľ UX designu a vytvorenie digitálnej služby, ktorá zodpovedá potrebám online zákazníka a jej ovládanie je rýchle, jednoduché a príjemné. Budovanie dobrého UX designu produktu v oblasti bankovníctva pomocou užívateľského výskumu, ktorý pomáha zlepšiť komunikáciu so zákazníkmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2021: 7-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1