Number of the records: 1  

Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Title Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : bakalárska práca
    Author infoPatrik Lisičan, školiteľ: Veronika Vančo Véghová
    Author Lisičan Patrik
    Another authors Véghová Vančo Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH
    Corporation Národohospodárska fakulta EU . Katedra ekonómie
    Univerzita Komenského v Bratislave . Právnická fakulta
    Issue dataBratislava, 2022. - 59 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number920402

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.