Number of the records: 1  

Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

  1. Title Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
    Author infoVáclav Koukolíček
    Author Koukolíček Václav
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * udržateľnosť * prostredie životné * spoločnosti * recyklácia odpadu * obaly * Česko * Slovensko
    AnnotationUdržateľnosť ako strategická priorita spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Významné marketingové aktivity spoločnosti. Uhlíková neutralita do roku 2040, zelený vozový park, recyklovateľné PET fľaše, zlepšenie recyklovateľnosti obalov a KeelClip - unikátne riešenie z kartónového papiera. Podpora lokálnych komunít, partnerstvá s dosahom a pravideľný report udržateľnosti. Starostlivosť o vodu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.