Number of the records: 1
Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing
Title Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing Translation Identifikácia neuromarketingových techník použiteľných v digitálnom marketingu Author info Martin Kuchta, Peter Červenka Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 39-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * výskum * testy * mapy * predaj * techniky reklamné Annotation Identifikácia neuromarketingových techník, priamo využiteľných v digitálnom prostredí, či prostredníctvom digiálnych alternatív bez potreby zapojenia ďalšieho hardvéru, ktorý nie je súčasťou bežných zariadení na prehliadanie internetu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00455-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 543.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1